Garantie en klachten
Indien u een klacht heeft over een product en/of over andere aspecten van de dienstverlening van de Jong Hout en Staalhandel BV, dan kan hij bij de Jong Hout en Staalhandel BV telefonisch, per e-mail of per post een klacht indienen. Wij geven zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 5 dagen na ontvangst van de klacht en reactie. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zullen wij binnen 5 dagen na de ontvangst van de klacht, de klacht bevestigen en een indicatie geven van de termijn waarbinnen zij verwacht een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op de klacht.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.